Spørgsmål til indmeldelse

Jeg har allerede brugt min mailadresse én gang - skal jeg oprette en ny til mit barn?
Nej, det er ikke nødvendigt. Du kan have flere profiler knyttet til den samme e-mailadresse.
Ved at indtaste din e-mailadresse [ her ], kan du få en oversigt over alle brugere tilknyttet din e-mail.
Hvis du er forælder kan du med fordel blive kontaktperson for dit barn.
Derved kan I være flere om at styre den samme profil - og du kan styre flere profiler med ét login.
Læs mere om, hvordan du opretter dig som kontaktperson [ her ].

Hvorfor er indmeldelse vigtig?
En registreret indmeldelse er nødvendig for at koble spilleren til holdkortet, hvilket er krævet for at kunne deltage i kampe og stævner.

Hvordan fungerer betaling og kontingent?
Når spilleren indmeldes, modtages en mail med et betalingslink for det første kontingent. Efter betalingen tilmeldes betalingskortet automatisk til en abonnementsordning, så fremtidige kontingenter trækkes automatisk. Der kan betales med Dankort, VISA-kort og Mastercard. Klubben sender en påmindelse på mail nogle dage inden trækning. Det er derfor vigtigt at sikre, at klubben har den korrekte mailadresse.

Hvorfor fremgår der et beløb på 1 kr. under betalingen?
Ifm. abonnementsoprettelsen kan det opleves at et beløb på 1 kr. reserveres på dit betalingskort.
Reserveringen er udelukkende for at konstatere om kortet kan autoriseres som betalingsmiddel til abonnementsordningen.
Autoriseringsbeløbet frigives automatisk igen efter et par bankdage, uden at beløbet nogensinde hæves.

Hvad sker der, hvis spilleren meldes ud eller får nyt betalingskort?
Hvis spilleren meldes ud før næste kontingentopkrævning, vil der ikke blive trukket penge fra det tilmeldte kort.
Hvis betalingskortet er udløbet ved opkrævningen, modtager I en mail med et nyt betalingslink, hvor det nye kort kan registreres til abonnementsordningen.
Der er også mulighed for selv at opdatere det tilknyttede betalingskort, ved at følge DBU's vejledning til skift af betalingskort [ her ].

Er det sikkert at betale via abonnementsordning?
Ja, hverken Aarup Boldklub - Fodbold eller DBU modtager dine kortoplysninger. Betalingsløsningen håndteres fortroligt og sikkert af QuickPay og Nets.

Kan abonnementsbetaling undgås?
Nej, alle medlemmer skal betale via abonnementsordningen. Dette er besluttet af bestyrelsen for at minimere tid brugt på rykkere. Bestyrelsen består af frivillige, der ønsker at bruge deres tid på udvikling af klubben, fremfor administration.

Hvad koster det at være medlem?
Se priserne i boksen for den relevante årgang. Kontingentet betales halvårligt, og den oplyste pris opkræves derfor to gange årligt.

Kontakt
Har du yderligere spørgsmål, kan formanden Find Findsen kontaktes på findfindsen@gmail.com eller 30 66 63 86.

profilepic
Find Findsen