Velkomst

Velkommen til Aarup Boldklub - Fodbold (Børne- & ungdomshold)

Vi er glade for at byde dig velkommen til Aarup Boldklub - Fodbold, hvor fodboldglæden og fællesskabet er i centrum.
Vores mål er at gøre fodboldtræningen sjov, tryg og tilgængelig for alle.
Herunder hjælper vi dig med at komme godt fra start i klubben.

Vi tilbyder dig 3 gratis prøvetræninger, så du kan afprøve om fodbold i vores klub, er noget for dig.
Efter deltagelse i 3 træninger vil vi dog bede dig om at melde dig ind, for at kunne fortsætte med at deltage.
Hvis du ønsker at deltage i stævner med det samme, kræver det ligeledes et medlemskab i klubben.

Tag det første skridt og bliv en del af vores fodboldfamilie i dag - vi glæder os til at følge din udvikling på banen!

Hvis du har spørgsmål eller har brug for yderligere oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte:
Jesper Værlund på 29 26 21 56 eller jesper.vaerlund@aarupboldklub.dk

Mange fodboldhilsner fra
Bestyrelsen i Aarup Boldklub - Fodbold

Indmeldelse

Du melder dig ind på vores hjemmeside [ her ]

Holdsider

Du kan finde information om træningstider, trænere, øvrige spillere, holdets Facebook gruppe og mere på holdets eget side:

Klubbens Facebook side

Følg med i de øvrige aktiviteter i klubben via dette link:

facebook.com/AarupBoldklubFodbold