Invitation til Aarup Boldklub - Fodbold Award Show 2024

18. maj 2024 kl. 08:00
Lørdag d. 22. juni 2024

Aarup Boldklub - Fodbold inviterer medlemmerne til Award Show, hvor vi sammen hylder fællesskabet, vores breddeklub, vores spillere og alle dem, der har gjort en ekstraordinær indsats for klubben i løbet af året. Dette gælder alle spillere, trænere, holdledere, forældre og andre med tilknytning til Aarup Boldklub - Fodbold.

Arrangementet finder sted lørdag den 22. juni kl. 17.30 til 01.00 i den gamle Aarup hal på Skolegade 3.

Du kan se frem til en aften med lækker mad og kolde drikke fra Hotel Aarup Kro, mens Henrik Kirk vil være vores konferencier. En DJ vil sørge for fantastisk musik og skabe den perfekte stemning hele aftenen.

Billetterne koster blot 150 kr. og inkluderer både mad og fest - børn under 12 år 100 kr. pr. billet.
Drikkevarer kan købes i baren.

Vi håber du vil være med til at samle hele klubben og skabe en hyggelig aften i godt selskab.
Du kan tilmelde dig og betale under Klubaktiviteter i KampKlar senest den 10. juni - men skynd dig at melde til, da der bliver rift om billetterne.

Hvis du er i tvivl om hvordan du tilmelder dig kan du læse nærmere [ her ]

Vi glæder os til at se jer til en festlig aften, hvor vi sammen kan fejre vores passion for fodbold og alt det, der gør Aarup Boldklub - Fodbold til noget særligt.

Mange festlige hilsner
Aarup Boldklub - Fodbold