Stillingsopslag - Klubhusbestyrer - 2025
Vi søger en udadvendt person der brænder for at være sammen med unge og voksne i et aktivt idrætsmiljø.
Har du lysten og evnerne til at bringe liv i klubhuset, skabe en god atmosfære og nogle gode rammer omkring samlingsstedet for klubbens medlemmer?
Så er det lige præcis dig vi søger, som ny klubhusbestyrer i Aarup Boldklub - Fodbold afdelingen.
Du skal kunne trives med lidt skæve arbejdstider, hvor der samtidig er plads til en masse fleksibilitet.
Fodboldkendskab er absolut ingen betingelse, men selvfølgelig heller ikke en hindring. ;-)
Vi har brug for at du tiltræder stillingen hurtigst muligt og er klar til at tage ordentlig fat ved sæsonstarten, i begyndelsen af april måned.
Stillingen indebærer både nogle inspektør forpligtelser ift. klubhuset, men også nogle særskilte selvstændige muligheder i relation til kioskdrift, hvilket kræver eget CVR nr. - din rolle spænder dermed lige fra ”vicevært” til ”caféejer”, i form arbejdsopgaver som eksempelvis:
- Daglig ledelse og administration af klubbens lokaler ifm. aktiviteter i klubben
- Stille klublokalerne til rådighed for såvel hjemme- og udehold
- Holde klublokalerne pæne og rene
- Rengøring af omklædningsrum og fællesarealerne efter endt træning og kamp
- Feje, støvsuge og vaske gulv efter behov, så faciliteterne er præsentable
- Ordne vasketøjet for seniorafdelingen
- Både i forlængelse af træning og kamp
- Drift af kiosken
- Sælge forfriskninger, snacks og lette madretter i kiosken
- Mulighed for at selv at præge sortimentet og udvælge samarbejdspartnere
- Mindre administrative opgaver
- Såsom varetagelse af kioskens økonomi
- Skabe liv og aktivitet i klubhuset til glæde for klubbens medlemmer
- Eksempelvis stå for mad og drikke ifm. diverse klubarrangementer
Vi er meget åbne for en dialog omkring hvilke af disse arbejdsopgaver du ikke kan se dig selv i - så finder vi sammen en løsning på det.
Klubhusets åbningstider afhænger af aktiviteterne i klubben, som typisk er i perioder, hvor andre holder fri, men store dele af dine arbejdsopgaver kan du selv tilrettelægge. Der vil være tale om arbejdsdage i de sæsonprægede dele af året, med mulighed for store mængder afspadsering i de mere stille perioder. Åbningstiderne i kiosken afhænger af kampprogrammet for de enkelte hold, som klubbens banefordeler forsøger at placere i forlængelse af hinanden i bestemte weekender. Der skal således påregnes arbejdstimer på hverdagsaftenener og på visse weekenddage. Klubbens bestyrelse opfordrer dig til at tage initiativ til aktiviteter, gerne i samarbejde med klubbens trænere og frivillige, i bestræbelserne på at styrke den sociale del af foreningslivet.
Din ansøgning sendes til formand Find Findsen via mail: findfindsen@gmail.com, der også kan kontaktes på tlf. 30 66 63 86 for spørgsmål omkring løn- og ansættelsesforhold eller for yderligere oplysninger om klubben. Der kan evt. også aftales tid til en besigtigelse på Stadionvej 13, hvis ikke du kender huset i forvejen. Der vil desuden være mulighed for at tage en snak med Steffen Eriksen, den tidligere klubhusbestyrer, hvis du har detaljerede spørgsmål til arbejdsopgaverne.
Ansøgningsfristen er snarest muligt, samtaler holdes løbende og stillingen besættes, så snart den rette kandidat er fundet.
Vi håber du kan se det store uforløste potentiale i klubbens samlingssted og har mod på at bidrage til den gode stemning.