Flere brugere under samme profil

Det er praktisk at samle flere brugere af KampKlar under én og samme profil, så man slipper for at logge ind og ud af de forskellige profiler, når der skal meldes til eller fra de forskellige aktiviteter på tværs af spillere.

Kontakt IT-ansvarlig Jesper Værlund på jesper.vaerlund@aarupboldklub.dk med oplysning om din mail adresse og hvilket barn/børn du ønsker at blive kontaktperson for.

Herefter modtager du en mail i stil med denne:

Når du har klikket på linket i mailen, har du mulighed for at oprette dig selv som DBU bruger under fanen "Opret ny DBU bruger" og samtidig knytte dig som kontaktperson til den pågældende spiller.
Har du derimod i forvejen en DBU profil (fordi du er nuværende eller tidligere spiller, træner eller har været tilknyttet en fodboldklub i anden regi), skal du i stedet vælge fanen "Har DBU login".

Skift bruger i Fodbold App'en

Herefter kan du skifte bruger i Fodbold App'en og derfra administrere spillerne fra én og samme profil:

- Tilgå menuen via af "de 3 streger" fra navigationen i bunden af App'en:

- Vælg "Gå til profilsiden >" under navnet:

- Vælg knappen "Log ud":

- - - - -

- På forsiden af App'en vælges "Log ind her":

- Log ind med kontaktpersonens oplysninger:

IT-ansvarlig
profilepic