Vejledning til KampKlar

Som platform for kommunikation mellem trænere, forældre og spillere anvender vi DBUs applikation "KampKlar". Det er således via KampKlar, at man melder afbud til træning, stiller sig til rådighed for deltagelse i kampe, stævner og øvrige aktiviteter for holdet/årgangen.

KampKlar kan enten tilgås via mit.dbu.dk/kampklar fra din internet browser eller downloades til Android og iOS:

• [ Download ] Android version i Google Play Store

• [ Download ] iOS version i Apple App Store

Du logger ind i applikationen med det DBU-login du oprettede da du meldte dig ind i klubben
Hvis du har glemt dit login, kan du bede om at få brugernavnet tilsendt - og vælge en ny adgangskode [ her ]

Need help in English? - find the English guide for 'KampKlar' [ here ]

Vil du læse mere om hvordan du benytter KampKlar - så tag et kig på vejledningen [ her ]

Vi opfordrer forældre til at oprette sig som kontaktperson for spillerne - se nærmere [ her ]

DBU's vejledning i skift af betalingskort til kontingentopkrævning kan findes [ her ]

Hvis du har brug for hjælp til at komme på KampKlar, kan du kontakte klubbens IT-ansvarlige - se kontaktoplysningerne herunder på siden.

IT-ansvarlig

profilepic